V tomto vlákně můžete diskutovat o zkušenostech, které máte s našim portálem. Uvítáme pochvalu, ale také kritiku. Každý poznatek je pro nás důležitý. Děkujeme.
|
Ahoj,
díky za tento portál, je opravdu fajn a vstřícnější :)
Chtěla bych se zeptat,zda by do filtru v katalogu bylo možné přidat "výběr podle lokace" - aby se třeba mohli zobrazovat uživatelé z blízkého okolí a mohlo tak docházet i k osobnímu předání :)
Díky za odpověď :)
|
Ahojky, ráda bych se zeptala, jestli budete mít i aplikaci na mobil nebo budou pouze webové stránky. Děkuji. :smile:
|
Ahoj, aplikaci plánujeme pro Android i iOS. Určitě bude až příští rok, jelikož celá tvorba zabere spoustu času a především pak samotné schvalování aplikace. Abychom ale odpověděli na Váš dotaz, tak aplikace BUDE :-) Všem dáme vědět.
|
Ahoj, jak najdu všechny předměty od jedné uživatelky? Je/bude to možné?
Bude časem uvedený počet shlédnutí a značka u každého předmětu?
Děkuji
|
Ahoj, děkujeme za upozornění. Podíváme se na to, výsledek oznámíme zde :)
|
Už jsem našla, když klikneš na profilovou fotku se zobrazí všechny předměty.
|
Mrkneme na to. Děkujeme za všechny vaše postřehy, klidně je sem pište. Budeme se snažit splnit všechny vaše požadavky. Chceme, aby to tu pro vás bylo co nejpříjemnější! :)
|
Já mám dotaz ohledně nabídek, u jednoho předmětu jsem např. zapomněla změnit stav z přednastaveného "nové" na "velmi dobrý" a již se neumím dostat zpátky na úpravu předmětu. Nabídne mi to jen pár možností úpravy. Ale třeba změna fotek, stavu, velikosti nebo zařazení, člověk se uklikne a je to...
|
Plus by mě tedy zajímal zrovna rozdíl ve stavu "nové, nikdy nenošené" a "nové", dle mě je to to samé. nové přece znamená nikdy nenošené... Nebo snad ne?
|
Ahoj, podíváme se na to :-) Děkujeme za upozornění.
|
"Nové, nikdy nenošené" znamená, že jste danou věc nepoužila, popřípadě má ještě visačky. "Nové" znamená, že jste věc už jednou, třikrát použila :) Hezký zbytek dne
|
Věc, kterou jsem měla na sobě 3x už není nová, možná perfektní stav, skvělý nebo TOP stav, ale "nové" to už opravdu není.  Co třeba aspoň místo "nikdy nenošené" uvést stav "s visačkou"...
|
A ještě dotaz - bude přidaná možnost aktualizace inzerátů? A jakým způsobem, zda zlevněním předmětu nebo bude nějaký limit, třeba 3-5 inzerátů denně... ?
|
No tak s tim tedy nesouhlasím. Ano, je rozdíl mezi novou originál za balenou veci, či veci s visackami, a novou veci bez visacek. Ale nova věc je nova vždy nenosena, max vyzkoušena pred zrcadlem. Použita, byť jednou (natož vícekrát!), je věc použita, se super stavem mozna, ale nikdy uz ne nova!
|
No tak Nové , když někdo 3x použije fakt není snad bráno jako nové.
|
Omlouváme se za špatné vyjádření. Změníme popisek z "nové, nikdy nenošené" na "nové s visačkou". Na editaci předmětů pracujeme, bude se moci opravit vše. Žádný limit na přidávání předmětu, či na zlevnění nebude. Každý si může přidat předmětů kolik chce, totéž u zlevnění předmětu. Děkujeme za upozornění :)
|
Nemyslela jsem limit na přidávání či zlevnění, ptala jsem se na možnost aktualizace předmětů (nebo posunutí předmětu na první stránky v katalogu).
|
Taky mi nejde změnit stav,omylem jsem nepřehodila nové s visačkou na velmi dobrý a už mi to nejde změnit,
|
Ahoj, nejde přidat dodatečně foto k zveřejněnému předmětu a foto nejde přiložit ani do zprávy.:-)
|
Ahoj, mrkneme na to, děkujeme za upozornění :)
|
Ahoj, bude možné filtrovat na zdi věci dle velikosti? Moc bý to pomohlo :) dík
|
Ahoj, filtrování dle velikostí tu už máme :) stačí si zadat kategorii např. dámské oblečení a velikosti se vám ukážou :) přejeme hezký zbytek dne
|
Zdravím, popravdě mi na tomto webu nesedí pár věcí:
1) Když kliknu na vlajku- oznámení -> oznámení o hodnocení,. tak proč v této kategorii je, že "uživatelka xx má zájem o tvůj předmět xx. Obchod je možné ohodnotit."
zájem uživatelek přece nemá nic společného s hodnocením,. a dále: to, že někdo má zájem o předmět, přeci ještě někomu nedává možnost hodnotit obchod, který ve většině případů ani neproběhne, protože toto upozornění mi chodí, ikdyž se někdo ptá na rozměry, materiál, či výměnu.
2) pokud chci hodnotit, automaticky se mi nabízí hodnotit neutrálně, po rozkliknutí možností mi vyběhne první volna negativního hodnocení, druhá neutrální a až poslední je pozitivní. Proč?
3) bude možné mazat zprávy? po kliknutí na zprávy mi vyběhnou 3 systémové zprávy, které mě upřímně vůbec nezajímají. Pokud se chci dostat do zpráv od uživatelek, musím kliknout na zprávy a poté ještě na "mé obchody" - je to úplně zbytečný krok nabíc.
4) proč mě systém pořád odhlašuje a po delší době nečinnosti (tuším, že to je 30 minut) se musím přihlásit znovu?
|
Ahoj,
velice děkujeme za poznatky. Celý systém teprve uvádíme do 100% stavu a to se bohužel musí dělat za ostrého provozu. Vše prověříme, vyzkoušíme a případné nelogické věci opravíme. :smile:
Adminka Jana
|
Ahojky mohu se zeptat najdu někde seznam uživatelek?
|
Nejdou mi mazat zprávy. Čím to je???
|
Ahoj, co konkrétně myslíš? :-)
|
U každé zprávy mám pouze kolonku pro odpoved, ale nikde není možnost "smazat zprávu"
|
Dobrý den,včera jsem topovala předměty a dneska jsem zjistila,že mi nejdou topnout, přitom jsem dodneška měla každý den 5 topů.Je nějaká změna,nebo je někde chybka?Děkuji za odpověď.
|
1. Měli byste si po sobě číst své texty a opravit je. Největší pecka je "Výměním"
2. Možnost upravit u předmětu všechny položky, které jsou při zadání nového předmětu, přidat fotky.
3. Seznam uživatelek
4. Lepší, strukturovanější filtr při hledání, ať se člověk nemusí proklikávat kategoriemi.
5. Ta bílá lišta nahoře často zakrývá část textu, asi nějaký laps?
Naopak vaše štítky na fotce (pevná cena, neměním) jsou perfektní, kolonka poštovné, super.
|
Nejde mi smazat hodnocení, které jsem omylem napsala jedné uživatelce.Pomůže mi někdo???
|
Ahoj, napiš mi, prosím, do zprávy, o kterou uživatelku se jednalo a co je špatně.
|
Ahoj, chci se zeptat proč nefunguje hodnocení uživatelek??? :( Nemohu ohodnotit obchod.
|
Můžu se zeptat jaké máte zkušenosti s těmito stránkami a všeobecně nakupujícími? Mi neustále chodí odpovědi Mám zájem o vámi nabízený předmět a když na to reaguji a odepíšu tak už se nikdy nikdo neozve. Takovéto jednání člověka neskutečně točí a zatím mám tedy názor, že jsou tyto stránky k ničemu. Ráda si přečtu opačné zkušenosti.
|
|
Ahoj,
jestli se uživatelka na daný předmět ozve neovlivníme. Vše tady funguje nezávisle a pokud má někdo opravdu zájem o vystavený předmět, vykomunikuje si to. Obchody zde probíhají neustále, takže to chce více štěstí nebo inzerovat na více místech :-)
Adminka Jana
|
Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za tento portál.
Chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné odstranit chybku týkající se hodnocení obchodu. O zboží projeví zájem několik zájemců, řekněme 3. První ani druhý zájemce zboží nekoupí. Třetí zájemkyně zboží zakoupila, ale když jsem ji chtěla udělit hodnocení - automaticky se mi nabídla pouze možnost ohodnotit Zájemkyni č. 1. Děkuji za nápravu.
|
Ahoj, děkujeme za pochvalu a na tvůj dotaz se podíváme :-)
|
Dobrý den,
měla bych dotaz ? Vkládala jsem věcičky na děvčátko a když jsem vložila kalhoty do (dívčí - kalhoty) a pak si pro kontrolu rozklikla v katalogu ( dívčí - kalhoty), vždy mě to hodí do sekce kalhoty chlapci. Vůbec se nedostanu v sekci dívčí v rozšíření do kalhot. Kalhoty se zobrazují jen když kliknu na celkové dívčí. Proč tomu tak je? To pak maminky musí hledat kalhoty v celém dívčím? A proč chlapecká sekce funguje tak jak má?
Děkuji za odpověď nebo radu :wink:
|
Mně nejde vložit obrázek k profilu. Zkoušela jsem to s více obrázky a i když se to uloží, tak ve výsledku tam žádná není. Nevíte, v čem by mohl být problém? Díky.
|
Ahoj, zjistíme a dáme vědět :-)
|
Ahojky, jakým způsobem ohodnotím uživatelku? Děkuji za nápovědu. :-)
|
Ahoj, myslis z pozice prodavajici nebo kupujici?
|
Je možné ohodnotit uživatelku i bez uzavření obchodu? Poslala jsem ji platební údaje, ona mi poslala adresu k zaslání. Už přes týden nereaguje, i když dle jejího profilu bývá online. Díky.
|
Ahoj, pokud mezi Vámi obchod neproběhl, hodnocení nelze udělit.
|
Myslím, že by měla být nějaká možnost, jak upozornit další uživatelky před nezodpovědným jednáním.
|
Ahoj, mohu mít stejné předměty na vinted.cz i na dejdal.cz? Neporušuji tím pravidla? Děkuji za odpoved, Lucka
|
Ahoj, žádná pravidla tímto neporušuješ :-)
|
Jak změnit ikonu? Nedaří se mi to.
|
Nastavení účtu → Změna profilové fotografie → nahrát soubor → Změnit profilovou fotografii
|
Už to šlo, poprvé to prostě nefungovalo :-)
|
Ahojky, vlákno jsem zatím nečetla, tak doufám, že se nebudu moc opakovat, ale:
Trošku mi vadí, že fotky nejdou nahrávat po více a že ve foru lze nahrát vždy jen jedna fotka (bud to tak je, nebo jsem ještě npřišla na to, jak jich nahrát víc).
Dál zřejmě blbnou zprávy. Zobrazují se upozornění, i když žádná nová zpráva není
|
Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jak mohu změnit pořadí fotek po nahrání předmětu? Lze mi jen upravit text a po pravdě se mi to nechce mazat a nahrávat celé znovu :(
|
Taky jsem to hledala a nemůžu na to přijít :(
|
Ahoj , mě to jde klasickým přetažením fotografií :) Krásný den Všem :)
|
No to mi jde, pokud nahrávám předmět, ale pokud je již uložen a chci udělat úpravy, tak se mi to vůbec nenabízí :(
|
Ahoj, pro rychlejší nahrávání jsem si otevřela více nových oken pro nahrávání předmětů, ale bohužel si stránka pamatuje pouze aktuální činnost na prohlížeči, takže není možné vkládat více předmětů najednou. To platí i pro nahrávání fotek - jde to pouze po jedné a je to zdlouhavý proces. Jakmile špatně vložím fotografii a uložím předmět, tak už není možné odmazat nebo přidávat jednotlivé fotografie k inzerátu - nutí mě to celý inzerát smazat a vytvořit znovu. Od mé registrace mi stále svítí 1 nepřečtená zpráva, která nikde není vidět a nejde to zrušit. Děkuji za zodpovězení dotazů a vyřešení problémů. V tuto chvíli sem má namířeno hodně uživatelek z konkurenčního portálu, takže si myslím, že by byla škoda tento potenciál nevyužít. Jinak v tuto chvíli jsem MD, takže pokud hledáte nějakou výpomoc, tak jsem Vám k dispozici. Nikola
|
Ahoj, mrkneme na to :innocent:
|
Dobrý den, před časem jsem zde nahrála nějaké předměty. Dlouho jsem byla mimo a nyní když jsem se vrátila a nahrála 4 předměty nové, stav ukazuje 8 předmětů. Ty čtyři z minulého vkladu se mi neukazují. Kde je najdu? Děkuji Pavla
|
Ahoj, pravděpodobně ses znovu registrovala nebo změnila Facebook profil, na které jsou předměty vázané, pokud se nejednalo o klasickou registraci přes email.cz. V databázi vidím pouze 4 tvé předměty. Jana.
|
Ahoj. Zaregistrovala jsem se sem a opravdu toho lituji. Chci zrušit účet, ale nikde tady není možnost zrušit si ho sama. Tak jsem napsala dejdal týmu asi třikrát a ještě neopověděli. Je už to asi měsíc. Co mám dělat????
|
Ahoj, podíváme se na to. Účty se u náš neruší, ale deaktivují. Veškerá jeho historie tady na webu zůstává. Zákon je zákon.
|